Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od daty otrzymania przedmiotu na zgłoszenie zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nieużywany, nienapoczęty, w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub inny dowód zakupu.
Aby rozpocząć zwrot skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@blaskurody.pl. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę wysyłki zwrotnej, a także instrukcje dotyczące tego, jak i gdzie wysłać paczkę. Przedmioty odesłane do nas bez wcześniejszej prośby o zwrot nie będą przyjmowane.
Zwroty zamówień w naszym sklepie internetowym są darmowe.
Zawsze możesz skontaktować się z nami w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu pod adresem kontakt@blaskurody.pl.
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po otrzymaniu i natychmiastowy kontakt, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go.
Zwrot środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię o tym i poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony. Po zatwierdzeniu automatycznie otrzymasz zwrot środków na konto z którego dokonany został zakup. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu z przyczyn niezależnych od naszej firmy.